2021. november 12., péntek

Egy megértő férj

 


Egy asszony épp együtt van a szeretőjével, amikor nyílik a bejárati ajtó és hazajön a férje.

-- Gyorsan, menj a sarokba! – súgja oda a szeretőnek --, majd kapkodva bekeni babaolajjal és púdert szór rá.

-- Meg ne mozdulj, amíg nem szólok! – mondja neki. – Csinálj úgy, mintha szobor lennél!

-- Mi ez itt? – kérdezi a férj, amikor belép a szobába.

-- Egy új szobor – vágja rá a felesége. – Szabóék is vettek egyet a hálószobájukba. Jó ötletnek tartottam, ezért én is vettem egyet.

A férj tudomásul veszi a dolgot, majd lefeküdnek aludni.

Hajnali két óra felé felkel a férj, kimegy a konyhába, csinál egy szendvicset, tölt hozzá egy pohár tejet és visszamegy a hálószobába.

-- Tessék, egyél valamit! – mondja a szobornak. – Én három napig álldogáltam a Szabóék hálószobájában, mint egy hülye és még csak meg sem kínáltak semmivel.

 

Nincsenek megjegyzések: