2018. február 16., péntek

A bolhának is sok(k)



Orosz vicc:

A bolha jelentkezik egy álláshirdetésre, fel is veszik és szolgálati helyéül Petyka bajuszát jelölik ki. Ám alig telik el egy nap, benyújtja a felmondását.

-- Mi a probléma? – kérdezik tőle.

-- Mindig ott kell ülnöm a Petyka bajszán – mondja a bolha. – Ő erős dohányos, én viszont asztmás vagyok. Nem bírom tovább!

Mondják erre neki, hogy bár megértik a problémáját, de nem kell azért rögtön felmondania. Majd keresnek neki egy másik helyet. El is helyezik a Maruszja bugyijában.

Ám alig telik el néhány nap, a bolha ismét benyújtja a felmondását. Kérdezik tőle, hogy mért gondolta meg magát.

-- Maguk engem ne nézzenek hülyének!  Azt hitték, nem veszem észre, mire megy ki a játék? Az nem lehet véletlen, hogy este mindig a Maruszja bugyijában aludtam el, de reggel újra a Petyka bajszán ébredtem! Aki, mint mondtam, erős dohányos, én meg asztmás vagyok.


Nincsenek megjegyzések: