2020. december 11., péntek

Kis emberek utolsó mondásai:

 - Értek én az elektromossághoz !            

- Dobj ide még egy téglát !

- A biztonsági tényezőt 2.5-re vettem fel.
- Ebben a palackban levegőnek kell lennie...
- Ugorj utánam!
- Tedd már el azt a játékpisztolyt, úgysem ijedek meg!
- Ki jön velem úszni, kellemes a víz...
- Milyen gázszag van itt! És milyen sötét...
- Hölgyeim és uraim, önök most a békés Krakatau vulkánt látják...
- Miki, szerinted a bicajoddal le lehet menni ezen a lépcsőn?
- Nehézlovasságunk páncélzata ellenáll a mongolok nyilainak...
- Gyertek fiúk, itt még nincs mocsár!
- Szerinted is elbír engem ez az ág?
- Tetszik a barátnőd, haver!
- Gyertek nyugodtan, ezek a mieink!
- Milyen szelíd ez a kis tigris...
- Olyan lovat nem hordott a hátán a Föld, amelyik nem tört volna be alattam.
- Nem gondolod Szergej, hogy nem kellene ilyen mélyre menni a tengeralattjáróval?
- Szerinted be lehet venni ezt a kanyart 200-zal ?
- Ezt a zsinórt meg idekötöm...
- Szállj be te is! Múltkor is 24-en mentünk le ezzel a lifttel...
- Gyere apu, még csak villog a zöld !
- Taposs bele, látom, hogy nem jön vonat !
- Mondom, hogy könnyű hatástalanítani...
- Nézd má' Józsi ! Nem úgy néz ki ez a golyó, mint egy kézigránát ?
- Ugyan már, miért izgulnék ? Ez lesz a századik ugrásom...
- Elismerem, régi híd. De megbízható !
- Nyugi, szívecském, értek hozzá ! A zöld a fázis...
- Amint látjuk, a daru terhelése megfelelő...
- Ez a fal olyan stabil, hogy bele is rúghatok, nézze...
- Nézzék, milyen jól fékez ez az autó...
- Nem hiszem, hogy az a kábel áram alatt lenne...
- Jobbról jó ! Mehetsz...
- Nem kell félned, csak kapaszkodj erősen, amikor kanyarodunk a motorral.
- De hiszen itt nincs is erkéééé...
- Gyertek, ahányan vagytok, elbírok én veletek...
- Engedjék meg uraim, hogy elsőként én keljek át a frissen felavatott hídon
- Pedig valahová ide ástam azt a gödröt...
- Ugyan, hagyd a létrát ! Lemegyek én így is...
- Persze, hogy átvághatod a vezetéket !
- Úgysem mersz lőni, te gyáva!

Nincsenek megjegyzések: